Identiteit
Huisstijl vormgeving
Het ontwikkelen van een huisstijl vormt een visuele identiteit voor uw onderneming. Een concept dat aansluit op de bezigheden en het imago van de onderneming. Door het concept uit te werken naar een complete huisstijl, versterkt de naamsbekendheid voor uw doelgroep. Het is een goede manier om je te onderscheiden van de concurrent en om herkenbaar te worden.
Een huisstijl beschikt kernwaarden waardoor de doelgroep het bedrijf herkend. Goede elementen van een huisstijl zijn; het lay-out, kleurgebruik, typografie, beeld en geluid. Door al deze elementen te voorzien van “producten” (website, drukwerk, video etc.) ontwikkelen wij een identiteit.
Begint u met het opzetten van een onderneming/organisatie of bent u toe aan een nieuwe huisstijl? Uw product, dienst of bedrijf moet onderscheidend, zichtbaar en opvallend zijn dat aansluit bij het imago. Een identieke huisstijl dat communiceert met beeld richting de doelgroep.
Als basis beeld van uw onderneming ontwerpen wij voor de nieuwe huisstijl een logo, website, visitekaartje, briefpapier en enveloppen. Bij het maken van een marktanalyse wordt er nagedacht welke strategie er gebruikt gaat worden voor overige huisstijl producten.
Na het bepalen van het concept en de huisstijl geven we de inhoud vorm. Wij beginnen met het ontwerpen van een logo die onderscheidend, zichtbaar en opvallend is. Herkenbaar zijn voor de juiste doelgroep geeft u al een voorsprong op de concurrenten. Het concept wordt verwerkt in het logo en krijgt een identieke vormgeving in de juiste huisstijl.
De elementen van de identiteit spelen een zeer belangrijke rol bij het ontwerpen van het logo. Het kleurgebruik, de typografie en het beeld laten zien wat de onderneming inhoudt. Tijdens het ontwerpen van het logo krijgt u een aantal schetsen te zien voor welke richting we zullen nemen qua ontwerp.
Voor het uitbreiden van de huisstijl met doelgerichte producten voor uw onderneming. Visitekaartjes, flyers, briefpapier etc.
Het online visitekaartje voor uw product, dienst of onderneming. Maak uzelf eenvoudig vindbaar voor de doelgroep.
Strategisch en doeltreffend de doelgroep benaderen. Met een groter bereik zijn uw doelstellingen beter haalbaar.